7.1.07

måske jeg bliver forvirret og bekymret for hurtigt, men det bekymrede mig i morges, at skulle slæbe en svensker ind i et udstillingsvindue. jeg er bevidst nu, og jeg fortryder i hvert fald. jeg troede ikke det lignede det det lignede åbenbart.
det er lettere med steen. han begejstres over eftermiddagens små tilbud. steen har et enkelt kriterie, og det er oprigtighed. det kan jeg kun leve op til, hvis jeg ligner det jeg ligner. jeg ligner et spørgsmålstegn, når jeg krummer ryggen rigtig meget, og det bliver jeg ved med. spørg mig om noget, så svarer jeg med et spørgsmål, og på den måde tvivler vi sammen. lige nu tvivler jeg på om jeg gider tage til den udstilling. jeg ringer og spørger steen, når jeg får muligheden.

2 Comments:

Blogger janstricker sagde:

det var ikke ment på den måde niller, men på en meget besværligere måde, som kun kunne skrives i vrøvl. undskyld

1:56 AM  
Anonymous Anonym sagde:

jeg synes da det er en god måde at sige det på. Meget ægte, meget fuld af nærvær.

Ja.

12:45 PM  

Send en kommentar

<< Home