24.11.06

jeg genlæser "historien om øjet" af georges bataille og her er et uddrag:


“Samtidig forestillede vi os, at vi en dag ville lægge Marcelle med opkiltet kjole, men stadig med sko på i et badekar, der var halvt fyldt med rå æg, som hun skulle knuse, mens hun tissede på dem. Simone drømte også om, at jeg holdt Marcelle, denne gang kun med strømpeholder og strømper på, med røven i vejret, benene bøjet og hovedet nedad; hun selv ville så, iført en badekåbe dyppet i varmt vand og altså klæbende til kroppen, men med brysterne nøgne, stå op på en hvidlakeret stol med korksæde. Jeg kunne pirre hendes bryster på afstand ved at stikke brystvorterne ind i det varme løb på en lang, ladt militærpistol, der lige havde affyret et skud (hvilket for det første ville bringe os ud af fatning og for det andet give pistolløbet den bitre lugt af krudt). I mellemtiden ville hun ovenfra hælde en rislende kande frisk og brændende hvid fløde ned over Marcelles grå røvhul, og hun ville desuden frit urinere i sin badekåbe eller, hvis denne åbnede sig lidt, ned af ryggen eller i hovedet af Marcelle, som jeg i øvrigt selv kunne overpisse fra den anden side (jeg ville sikkert allerede have tisset på hendes bryster); endvidere kunne Marcelle efter forgodtbefindende overrisle mig fuldstændigt, da hun jo blev holdt oppe af mig og ville have min hals fastklemt mellem sine lår. Hun kunne også tage mig pik i munden osv.”