6.2.07

tingene vender sig i maven på én, og så er man nød til at forfølge. dvs. at jeg vågnede mandag med en forkert følelse i maven, og det har hidtil resulteret i, at jeg har slukket for retorik og frameldt og så tilmeldt mig

- performativitet og samtidskunst
- politisk samtidskunst
- vidnedsbyrd fra velfærdsstaten

som alle er overbygningsemner udbydt hos litteraturvidenskab og moderne kultur. jeg tror såmænd lars emil og jeg havner i nogle af de samme fag. glædeligt.
bøgerne er bestilt hjem og kompendierne købt her blot en dag efter. det gik stærkt, men måske det osse er meningen. bestemt.
desuden har jeg meddelt, at jeg får for travlt til studienævnet, så det streger jeg osse.
i morgen håber jeg at have mod nok tilbage til at sige op på arbejdet.
det efterlader fagligheden og muligheden for at deltage derude i stedet.